* حمل محصولات معیوب به نمایندگیهای فروش و یا دفاتر خدمات پس از فروش جهت تعمیر و یا ارائه خدمات گارانتی، برعهده خریدار میباشد.
1- شرایط خروج از گارانتی
شرایط ذیل باعث ابطال گارانتی محصول در هر دوره زمانی خواهد شد:
– نصب دستگاه به صورت غیراستاندارد
– باز کردن درب دستگاه به هر نحو
– مخدوش و از بین رفتن شماره سریال دستگاه
– نوسانات شبکه برق و سایر مسایل مربوط به حوادث طبیعی ماننـد رعد و برق، سیل، زلزله، آتشسوزی، خوردگی ناشی از شرایط محیطی، ضربه، همجواری با مواد شیمیایی و…
– هرگونه تعمیرات روی دستگاه توسط افراد ثالث
2- رویه درخواست گارانتی
– خریدار پس از تماس با شرکت و اعلام خرابی محصولات، موظف است ظرف مدت 48 ساعت اطلاعات ذیل را کتباً و با عکسهای واضح برای شرکت صنایع سنجش انرژی بهینهسازان توس ارسال نماید:
– ارسال فاکتور خرید محصولات
– ارسال برگه گارانتی معتبر ممهور به مهر شرکت صنایع سنجش انرژی بهینهسازان توس
– تاریخ نصب دستگاه
– تاریخ خرابی دستگاه
– شماره سریال دستگاه
– پیام خطا در صفحه نمایش یا چراغ های LED دستگاه
– شرح اقدامات انجام شده در خصوص رفع عیب دستگاه قبل از تماس با شرکت