پشتیبانی

شرایط ضمانت محصولات


* حمل محصولات معیوب به نمایندگی‌های فروش و یا دفاتر خدمات پس از فروش جهت تعمیر و یا ارائه خدمات گارانتی، برعهده خریدار می‌باشد.

1- شرایط خروج از گارانتی

شرایط ذیل باعث ابطال گارانتی محصول در هر دوره زمانی خواهد شد:

– نصب دستگاه به صورت غیراستاندارد

– باز کردن درب دستگاه به هر نحو

– مخدوش و از بین رفتن شماره سریال دستگاه

– نوسانات شبکه برق و سایر مسایل مربوط به حوادث طبیعی ماننـد رعد و برق، سیل، زلزله، آتش‌سوزی، خوردگی ناشی از شرایط محیطی، ضربه، همجواری با مواد شیمیایی و…

– هرگونه تعمیرات روی دستگاه توسط افراد ثالث

 

2- رویه درخواست گارانتی

– خریدار پس از تماس با شرکت و اعلام خرابی محصولات، موظف است ظرف مدت 48 ساعت اطلاعات ذیل را کتباً و با عکس‌های واضح برای شرکت صنایع سنجش انرژی بهینه‌سازان توس ارسال نماید:

– ارسال فاکتور خرید محصولات

– ارسال برگه گارانتی معتبر ممهور به مهر شرکت صنایع سنجش انرژی بهینه‌سازان توس

– تاریخ نصب دستگاه

– تاریخ خرابی دستگاه

– شماره سریال دستگاه

– پیام خطا در صفحه نمایش یا چراغ های LED دستگاه

– شرح اقدامات انجام شده در خصوص رفع عیب دستگاه قبل از تماس با شرکت

فرم‌های آنلاین پشتیبانی و سنجش رضایت‌ مشتریان

فرم ثبت شکایت مشتریان

این فرم با هدف سهولت در ثبت شکایات مشتریان محترم ایجاد شده است.

فرم پایش رضایت مشتریان

ارزیابی کیفیت اجرای پروژه ها

فرم ارزیابی عملکردی شرکت

فرم درخواست بهره‌گیری از خدمات آموزشی شرکت