
24 بهمن طراحی و ساخت قالب ” کاور بدنه و درب کنتور برق ” با گارانتی ۱۰۰.۰۰۰ ضرب
- موضوع مناقصه: طراحی و ساخت قالب ” کاور بدنه و درب کنتور برق ” با گارانتی 100.000 ضرب
- تضامین لازم برای شرکت در مناقصه: ندارد.
- مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد مناقصه: معرفی نامه امضا شده توسط صاحبان امضای مجاز شرکت و کپی آخرین آگهی روزنامه رسمی تغییرات شرکت
- محل دریافت اسناد مناقصه: مشهد- شهرک صنعتی توس- فاز یک- بلوار صنعت- تقاطع صنعت و تعاون- پلاک 370.
- شماره تماس: 09125873393 آقای میرمصعبی
جدول زمانی انجام مناقصه
آغاز توزیع اسناد مناقصه: | از ساعت 8 الی 14مورخ 21/11/1403 |
پایان توزیع اسناد مناقصه: | تا ساعت14مورخ25/11/1403 |
مهلت ارسال مدارک مناقصه: | تا ساعت 14:30مورخ25/11/403 |
تاریخ بازگشایی پاکت ها: | ساعت 10مورخ 27/11/1403 |
شرایط مناقصه عمومی:
- موضوع مناقصه: طراحی و ساخت قالب “کاور بدنه و درب کنتور برق”
- شرح مختصری از کار: طراحی و ساخت قالب “کاور بدنه و درب کنتور برق ” با گارانتی 100.000 ضرب
- محل پروژه: مشهد- شهرک صنعتی توس- فاز یک- بلوار صنعت- تقاطع صنعت و تعاون- پلاک 370.
- مدت زمان اجرا: 60 روز کاری
- کارفرما و مناقصه گزار: شرکت صنایع سنجش انرژی بهینه سازان توس (سهامی خاص) به شماره ثبت 29644 و شناسه ملی 10380448936
- نشانی اخذ اسناد مناقصه: مشهد- شهرک صنعتی توس- فاز یک- بلوار صنعت- تقاطع صنعت و تعاون- پلاک 370
- آخرین مهلت تسلیم پیشنهادها: ساعت14:30 مورخ 25/11/1403 میباشد.
- نشانی تسلیم پیشنهادها: مشهد- شهرک صنعتی توس- فاز یک- بلوار صنعت- تقاطع صنعت و تعاون- پلاک 370.
- در مقابل تسلیم پاکت های محتوی پیشنهاد باید رسید با قید تاریخ کامل وصول از دبیرخانه مناقصه گزار مطالبه و اخذ گردد.
- بازگشایی پاکات پیشنهاد قیمت: ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ27/11/1403
- زمان اعتبار پیشنهاد قیمت مناقصه گران از زمان تحویل پیشنهاد حداقل به مدت 1 هفته میباشد.
- مناقصه گزار در رد یا قبول هر کدام از پیشنهادات مختار بوده و پیمانکار حق هیچگونه اعتراضی را نسبت به تصمیم مذکور ندارد.
نحوه ارائه پیشنهاد:
- داوطلب شرکت در مناقصه باید پیشنهاد خود را در یک پاکت سربسته و مهر شده که به امضای صاحبان امضای مجاز رسیده باشد و محتوی دو پاکت جداگانه «الف» و «ب» به ترتیب بندهای بعدی تنظیم و در موعد مقرر به دستگاه مناقصه گزار تسلیم نماید.
- مدارک و اسنادی که باید در پاکت «الف» قرار داده شود عبارتند از:
- پاکت «الف» شامل شرایط مناقصه.
- در پاکت «الف» هیچگونه پیشنهاد قیمت نبایستی قرار گیرد. در غیر اینصورت پیشنهاد در مرحله ارزیابی اولیه حذف خواهد گردید.
- کلیه مجوزها، گواهی صلاحیت از مراجع ذیصلاح و سابقه فعالیت مناقصه گر می بایست در قالب یک پروپوزال در پاکت «الف» ارائه گردد.
- پاکت «ب» حاوی قیمت پیشنهادی بدون خط خوردگی و بدون هر گونه قید شرط.
- رقم پیشنهاد قیمت باید برای کل کار و با ذکر آنالیز قیمت وفق مندرجات پیشنهادی به عدد و حروف درج شود. در صورت مشاهده مغایرت بین مبالغ درج شده به حروف و ارقام، مبالغ تعیین شده به حروف معتبر خواهد بود.
- پرداخت مالیات بر ارزش افزوده برعهده کارفرما بوده و مبالغ متعلقه حسب درخواست پیمانکار ذیل هر صورت وضعیت مطابق مقررات جداگانه به پیمانکار پرداخت خواهد شد، لذا قیمت پیشنهادی مناقصه گر بایستی بدون لحاظ مالیات بر ارزش افزوده اعلام گردد.
- هریک از دو پاکت «الف» و «ب» باید به امضای صاحبان امضای مجاز و ممهور به مهر شرکت شده و جمعاً در پاکت مهر و امضا شده دیگری گذاشته شوند و روی هریک از دو پاکت مذکور نام و نشانی شرکت کننده مناقصه و موضوع مناقصه به وضوح نوشته شده باشد و در مهلت مقرر به صورت دستی در نشانی تعیین شده به مناقصه گزار تسلیم گردد.
- ارائه تصویر اساسنامه شرکت و آگهی آخرین تغییرات مدیران شرکت الزامی می باشد.
توضیحات مهم:
- امضای ذیل اسناد مناقصه به منزله قبول کلیه مفاد آنها و قرارداد تلقی خواهد شد.
- چنانچه پیشنهاد دهنده در تعیین بهای کل پیشنهادی خود دچار اشتباهی به ضرر خود باشد، مناقصه گزار خود را ملزم به پرداخت هیچگونه وجه نمی داند و در هر صورت اساس پرداخت همان مبلغ کل پیشنهادی پیشنهاد دهنده خواهد بود که از طرف مناقصه گزار قطعی تلقی می شود.
- هرگونه پاک شدگی، قلم خوردگی یا تغییر در عبارات یا ارقام برگه پیشنهاد قیمت موجب مردود شدن پیشنهاد می گردد.
- در صورت احراز تبانی بین پیشنهاد دهندگان، مناقصه گزار اختیار دارد نسبت به ابطال مناقصه اقدام نماید.
- مناقصه گزار پس از بررسی دقیق مدارک و پیشنهادهای دریافت شده، متناسب با توان فنی و مالی و قیمت پیشنهادی مناسب ترین گزینه را بعنوان برنده اعلام خواهد نمود. برنده اول مناقصه ملزم است ظرف مدت حداکثر 7 روز پس از اعلان کتبی توسط مناقصه گزار بر اساس قیمت پیشنهادی خود نسبت به ارائه ضمانت نامه حسن اجرای تعهدات و انعقاد قرارداد مبادرت ورزد. در غیر این صورت با نفر دوم مناقصه قرارداد منعقد خواهد گردید. تمام شرایط ذکر شده برای برنده اول در مورد برنده دوم نیز حاکم است.
- شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد، ایجاد حق برای شرکت کننده و ایجاد تکلیف یا سلب اختیار برای مناقصه گزار نمیکند و او میتواند نسبت به رد یا قبول هر یک از پیشنهادات اقدام نماید.
- چنانچه مدارک شرکت کنندگان در پاکات «الف» یا «ب» ناقص باشد، شرکت کننده مذکور از لیست شرکت کنندگان حذف خواهد شد.
- ارائه تضمین حسن اجرای تعهدات جهت انعقاد قرارداد با برنده مناقصه الزامی میباشد و باید بصورت چک بانکی معتبر به مبلغ 150 درصد کل مبلغ قرارداد تهیه و تحویل کارفرما شود.
- مدت اعتبار پیشنهاد از تاریخ تسلیم پیشنهاد برابر با یک ماه است لیکن برنده مناقصه ملزم است ظرف مدت 5 روز پس از اطلاع از برنده شدن در مناقصه برای عقد قرارداد در دفتر مناقصه گزار حاضر شود.
- مناقصه گر اقرار و تأیید می نماید که هیچ گونه مراوده اعم از مالی و تجاری با پرسنل و/یا مدیران مناقصه گزار در خصوص موضوع مناقصه و/یا ارتباطات خارج از چارچوب این مناقصه و تبانی و هماهنگی های ناموجه با اشخاص مذکور ندارد. چنانچه خلاف این موضوع برای مناقصه گزار ثابت شود، مناقصه گر از مناقصه حذف خواهد شد.مناقصه گر در این خصوص حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب نمود.
شماره تلفن جهت پاسخگویی به سوالات:09125873393 آقای میرمصعبی