
14 اردیبهشت کارتن مصرفی
شرایط مناقصه محدود:
- موضوع مناقصه: کارتن های مصرفی
- شرح مختصری از کار: ساخت کارتن های مصرفی شامل سری و کفی کارتن ایران تک 300 به تعداد 6.000 عدد و مقسم کارتن ایران تک 300 به تعداد 30.000 عدد، سری و کفی کارتن مودم MG200 به تعداد 2.600 عدد، سری و کفی کارتن کنتورIRANTECH110 Din-Rail به تعداد 6.400 عدد، کارتن کنتور سه فاز تکی 700 عدد. هزینه بارگیری و حمل کالا تا انبار مناقصه گزار برعهده مناقصه گر می باشد.
- مدت زمان اجرا: 3 ماه کاری.
- کارفرما و مناقصهگزار: شرکت صنایع سنجش انرژی بهینه سازان توس (سهامی خاص) به شماره ثبت 29644 و شناسه ملی 10380448936
- نشانی اخذ اسناد مناقصه: مشهد- شهرک صنعتی توس- فاز یک- بلوار صنعت- تقاطع صنعت و تعاون- پلاک 370.
- آخرین مهلت تسلیم پیشنهادها: ساعت:15:00 مورخ 24/ 02/1404می باشد.
- نشانی تسلیم پیشنهادها: مشهد- شهرک صنعتی توس- فاز یک- بلوار صنعت- تقاطع صنعت و تعاون- پلاک 370.
– در مقابل تسلیم پاکت های محتوی پیشنهاد باید رسید با قید تاریخ کامل وصول از دبیرخانه مناقصه گزار مطالبه و اخذ گردد. - بازگشایی پاکت پیشنهاد قیمت: ساعت 800 صبح روز شنبه مورخ 27/02/1404
– زمان اعتبار پیشنهاد قیمت مناقصه گران از زمان تحویل پیشنهاد سه ماه کاری می باشد.
– مناقصه گزار در رد یا قبول هر کدام از پیشنهادات مختار بوده و پیمانکار حق هیچگونه اعتراضی را نسبت به تصمیم مذکور را ندارد.
نحوه ارائه پیشنهاد:
- داوطلب شرکت در مناقصه باید پیشنهاد خود را در یک پاکت سربسته و مهر شده که به امضای صاحبان امضای مجاز رسیده باشد و محتوی دو پاکت جداگانه «الف» و «ب» به ترتیب بندهای بعدی تنظیم و در موعد مقرر به دستگاه مناقصهگزار تسلیم نماید.
- مدارک و اسنادی که باید در پاکت «الف» قرار داده شود عبارتند از:
- پاکت « الف » شامل شرایط مناقصه.
- در پاکت « الف » هیچگونه پیشنهاد قیمت نبایستی قرار گیرد. در غیر اینصورت پیشنهاد در مرحله ارزیابی شکلی حذف خواهد گردید.
- کلیه مجوزها، گواهی صلاحیت و سابقه فعالیت مناقصه گر می بایست در قالب یک پروپوزال در پاکت «الف » ارائه گردد.
- پاکت «ب » حاوی قیمت پیشنهادی بدون خط خوردگی و بدون هر گونه قید شرط در فرم مخصوص.
- رقم پیشنهاد قیمت باید برای کل کار و با ذکر آنالیز قیمت وفق مندرجات پیشنهادی به عدد و حروف درج شود. در صورت مشاهده مغایرت بین مبالغ درج شده به حروف و ارقام، مبالغ تعیین شده به حروف معتبر خواهد بود.
- پرداخت مالیات بر ارزش افزوده برعهده کارفرما بوده و مبالغ متعلقه حسب درخواست پیمانکار ذیل هر صورت وضعیت مطابق مقررات جداگانه به پیمانکار پرداخت خواهد شد، لذا قیمت پیشنهادی مناقصه گر بایستی بدون لحاظ مالیات بر ارزش افزوده اعلام گردد.
- هریک از دو پاکت «الف» و «ب» باید به امضای صاحبان امضای مجاز و ممهور به مهر شرکت شده و جمعاً در پاکت مهر و امضا شده دیگری گذاشته شوند و روی هریک از دو پاکت مذکور نام و نشانی شرکت کننده مناقصه و موضوع مناقصه به وضوح نوشته شده باشد و در مهلت مقرر به صورت دستی در نشانی تعیین شده به مناقصه گزار تسلیم گردد.
- ارائه تصویر اساسنامه شرکت و آگهی آخرین تغییرات مدیران شرکت الزامی می باشد.
توضیحات مهم:
- امضای ذیل اسناد مناقصه به منزله قبول کلیه مفاد آنها و قرارداد تلقی خواهد شد.
- چنانچه پیشنهاد دهنده در تعیین بهای کل پیشنهادی خود دچار اشتباهی به ضرر خود باشد، مناقصه گزار خود را ملزم به پرداخت هیچگونه وجه نمی داند و در هر صورت اساس پرداخت همان مبلغ کل پیشنهادی پیشنهاد دهنده خواهد بود که از طرف مناقصه گزار قطعی تلقی می شود.
- هرگونه پاک شدگی، قلم خوردگی یا تغییر در عبارات یا ارقام برگه پیشنهاد قیمت موجب مردود شدن پیشنهاد می گردد.
- مناقصه گزار حسب صلاحدید در رد و یا قبول هریک از پیشنهادها و یا ابطال مناقصه مختار است و مناقصه گر حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می نماید.
- مناقصه گزار پس از بررسی دقیق مدارک و پیشنهادهای دریافت شده، متناسب با توان فنی و مالی و قیمت پیشنهادی مناسب ترین گزینه را بعنوان برنده اعلام خواهد نمود. برنده اول مناقصه ملزم است ظرف مدت حداکثر 7 روز کاری پس از اعلان کتبی توسط مناقصه گزار بر اساس قیمت پیشنهادی خود نسبت به ارائه ضمانت نامه حسن اجرای تعهدات و انعقاد قرارداد مبادرت ورزد در غیر این صورت با نفر دوم مناقصه قرارداد منعقد خواهد گردید. تمام شرایط ذکر شده برای برنده اول در مورد برنده دوم نیز حاکم است.
- شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد، ایجاد حق برای شرکت کننده و ایجاد تکلیف یا سلب اختیار برای مناقصه گزار نمی کند و او می تواند نسبت به رد یا قبول هر یک از پیشنهادات اقدام نماید.
- چنانچه مدارک شرکت کنندگان در پاکت «الف» یا «ب» ناقص باشد، شرکت کننده مذکور از لیست شرکت کنندگان حذف خواهد شد.
- ارائه تضمین حسن اجرای تعهدات جهت انعقاد قرارداد با برنده مناقصه الزامی می باشد و باید بصورت چک بانکی معتبر به مبلغ 20 درصد کل مبلغ قرارداد تهیه و تحویل کارفرما شود.
- پیشنهاد قیمت صرفاً می بایست در فرم مخصوص که به همراه اسناد تحویل پیمانکار شده، درج گردد. نحوه ی محاسبه قیمت مطابق لیست خام ارائه شده به همراه فرم پیشنهاد قیمت ضروری است.
- مدت اعتبار پیشنهاد از تاریخ تسلیم پیشنهاد برابر با یکسال کاری است، لیکن برنده مناقصه ملزم است ظرف مدت 7 روز کاری پس از اطلاع از برنده شدن در مناقصه برای عقد قرارداد در دفتر مناقصه گزار حاضر شود.
- مناقصه گر اقرار و تأیید می نماید که هیچ گونه مراودات اعم از مالی و تجاری با پرسنل و/یا مدیران مناقصه گزار در خصوص موضوع مناقصه و/یا ارتباطات خارج از چارچوب این مناقصه و تبانی و هماهنگی های ناموجه با اشخاص مذکور را ندارد. چنانچه خلاف این موضوع برای مناقصه گزار ثابت شود، مناقصه گر از مناقصه حذف خواهد شد. مناقصه گر در این خصوص حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب نمود.
شماره تلفن جهت پاسخگویی به سوالات:
05135412240– داخلی 132، آقای سعیدی